תשלומי קיימות ואיכות הסביבה
נוהל רכישת עגלות אשפה והחלפתם
- מתי יש צורך לרכוש/להחליף פח אשפה? על פי הצורך – כשנכנס תושב לבית חדש, או שהפח לאחר שנות האחריות ויצא מכלל שימוש.
- תשלום עבור החלפה/רכישת פח אשפה ייעשה דרך מחלקת הגביה של המועצה בהתאם לזמני קבלת קהל או דרך אתר האינטרנט של מטה יהודה באמצעות כרטיס אשראי דרך הדף הנ"ל (ניתן לבחור את סוג השירות המבוקש בקטגוריות מטה).
עלות פח אשפה חדש בגודל 360 ליטר על סך 280 ₪,
עלות החלפת פח אשפה על סך 50 ₪ ותמורת החזרת הפח הישן.
- אספקה לאחר ביצוע תשלום, יש לתאם עם מחלקת קיימות ואיכות הסביבה את האספקה בטלפון מספר 02-9958864/613 או במייל בכתובת [email protected] בצירוף אסמכתא לתשלום.
- אחריות לאחר 3 שנות האחריות, כל החלפת פח אשפה תעשה תהיה בעלות 50 ₪, ותמורת החזרת הפח הישן.
חובה לשמור על הקבלה שמהווה אחריות ל-3שנים.
לאחר תקופת האחריות, אין המועצה מחליפה/מתקנת פח בגין שבר, סדק, חוסר בגלגלים ומכסה.
- במקרה של דיווח על נזק שנגרם לעגלת האשפה כתוצאה מפינוייו, חלה החובה לצרף תמונה בעת פתיחת פנייה במוקד המועצה.
- כל האמור בנוהל זה יהיה בכפוף למלאי פחי אשפה במועצה.