נוהל רכישת עגלות אשפה והחלפתם
נוהל רכישת עגלות אשפה והחלפתם
- מתי יש צורך לרכוש/להחליף פח אשפה? על פי הצורך – כשנכנס תושב לבית חדש, או שהפח לאחר שנות האחריות ויצא מכלל שימוש.
- תשלום עבור החלפה/רכישת פח אשפה ייעשה דרך מחלקת הגביה של המועצה בהתאם לזמני קבלת קהל או דרך אתר האינטרנט של מטה יהודה באמצעות כרטיס אשראי, להלן קישור https://m-yehuda.org.il/694/
עלות פח אשפה חדש בגודל 360 ליטר על סך 280 ₪,
עלות החלפת פח אשפה על סך 50 ₪ ותמורת החזרת הפח הישן.
- אספקה לאחר ביצוע תשלום, יש לתאם עם מחלקת קיימות ואיכות הסביבה את האספקה בטלפון מספר 02-9958613 או במייל בכתובת [email protected] בצירוף אסמכתא לתשלום.
- אחריות לאחר 3 שנות האחריות, כל החלפת פח אשפה תעשה תהיה בעלות 50 ₪, ותמורת החזרת הפח הישן.
חובה לשמור על הקבלה שמהווה אחריות ל-3שנים.
לאחר תקופת האחריות, אין המועצה מחליפה/מתקנת פח בגין שבר, סדק, חוסר בגלגלים ומכסה.
- במקרה של דיווח על נזק שנגרם לעגלת האשפה כתוצאה מפינוייו, חלה החובה לצרף תמונה בעת פתיחת פנייה במוקד המועצה.
- כל האמור בנוהל זה יהיה בכפוף למלאי פחי אשפה במועצה.